Toen ik in de zomer m’n nieuwe demo’s af had gemaakt, begon ik na te denken over ‘de rest’. M’n website, m’n foto’s, m’n biografie. Het was allemaal al enkele jaren oud ik vond dat het hoog tijd was voor wat vernieuwing. Het werd uiteindelijk een omvangrijk proces waarbij ik goed heb nagedacht over waar ik voor sta, wat ik maak en waarom ik het maak. Ik schreef mijn waarden op een groot vel papier en zette ze af tegen al m’n uitingen: m’n liedjes, m’n optredens, mijn website, foto’s en ga zo maar door. Gelukkig heb ik niet zitten slapen de afgelopen jaren en waren een hoop dingen al tip top in orde. Maar ik vond toch ook heel veel ruimte voor verbetering. Kon mijn website een meer artistieke uitstraling krijgen? Kon een nieuwe persfoto meer optimisme weerspiegelen? Ik wilde ook een biografie die minder standaard was. Minder over feitelijke gebeurtenissen en meer over mijn drijfveren. Een groot deel van deze dingen is nu gerealiseerd. Ik heb ongelofelijk veel hulp gehad van een aantal mensen. Die mensen wil ik hier graag bedanken:
- Laurens Martina – Voor alle hulp bij het uitdenken Het Grote Marketing Plan & alle website issues.
- Chris Frieswijk – Voor de fantastische videoheader. Deze man vormde 3,5 jaar aan videomateriaal om tot de essentie van 1 minuut 10.
- Marieke van Bolderen – Voor een nieuwe biografie die zo scherp omschrijft wat ik doe en waarom ik het doe.
- Grietje Mesman – Voor de fantastische nieuwe foto’s
- Annemarie van Viegen – Voor het kritisch herlezen, verbeteren en verduidelijken van de teksten.
Jullie zijn geweldig!